CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, May 24, 2009

tahlil,kelas bahasa arab n tazkirah

sabtu lpas,turn rumah aku plak jadi tempat kelas bahasa arab n tazkirah.aktivity mgguan org2 malaysia kat brunei ni.memandangkn aku je anak lelaki n da besar,byk la keje yg aku kene buat.aku masak spagethi n roti canai......

majlis start kol 6....6 lebih da maghrib.
bile suma tetamu da dtg,terus smbhyg maghrib.
lpas smbahyag jumaat,start tahlil.baca surah Yasin.then,smbhyg isya' .lpas smbyg jumaat,makan la......seronok suma dapat makan coz da tggu sblm smbhyg maghrib
tgh2 makan,roti canai xcukup n aku la yg kene masak....panas waooo
lpas masak aku masuk la ruang smbhyg,ustaz tgh ajar bahasa arab.aku da penat n nk lepak2 jup kat bilik.masuk bilik je budak2 ni tgh maen.....aku pown layan la...layan skit je,diorg ni rapat lak dgn aku.so terlepas la kelas bahasa arab.sory eyh ustaz...
lpas tu aku nk kuar diorg xkasi....bile aku dapat kuar n gi depan jebudak2 ni ikowt n panjat belakang aku kat depan org ramai.terpaksa la aku masuk bilik blk n layan diorg.....tgh maen dgn diorg,budak pompuan yg pakai baju belang tu termuntah atas aku.naseb kene seluar aku je..xkene jubah aku.aku bawak die gi toilet n tolong die bersih kn diri.aku pown tukar seluar gak n terus gi ruang tamu dgr tazkirah.....

lpas budak tu da muntah,terus suma xnk maen da...bagus la....da selesai suma majlis,lpak2 je la...org pown da start blk....penat gile time ni...
huh...pinggan xbasuh lg...memang penat gile.......

0 comments: