CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, May 20, 2009

jalan2 naek basikal

hey.....
ptg tadi seri bawak kawan die blk rumah.minah salleh dr US.dr virginia xsilap aku.name die roshia.cam sebut russia la.aku pown xtaw btol ke x aku eja name die...die satu kelas dgn seri kat sekolah.diorg maen dlm bilik seri.......
ptg xtaw nk wat ape..smlm men bola cam bodoh je.....so cycling je la...jauh gak la cycling...byk sgt jmbatan kat sini.tgh cycle,mak lalu bawak kete.die hntr roshia blk rumah dgn seri....laju je diorg pergi.aku yg terhegeh cycling
lpas roundabout,aku da xlarat n lanhit pown makin gelap...ingt nk gi K.B ni...lg 7km je nk smpai destinasi.tp sebab da penat n hari da larut,patah blk je la..time blk pown mak lalu lg...laju je die bawak kete....xpe la.biar perlahan asal selamat
blk rumah aku xikowt jalan pergi,lalu kat office brunei shell petroleum.
time lalu kat helipad,ternmpak burung raja udang or king fisher kat atas jalan...da mati.aku pown xpenah pegang burung ni,so,alihkn kat tepi jalan..lawa burung ni.paruh die pjg...
hari da gelap,lalu kat billionth barrel...so,malas la nk blk dulu..lepak2 kat tmpt ni dulu..tgk sunset..xlawa pown,tp aku ske tgk warna die......angin pown sepoi2 bahase je...best2 nk hilangkn penat......da cool down,terus blk rumah..smpai kat depan pintu,mak nk kuar gi swimming pool.ladies night..
dinner makan kari ayam je.....
ad cadbury hazelnut..haaaaaa,makan la

0 comments: