CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, November 25, 2009

nk jaga hati org ke??

aku ni asal la nk sgt jaga hati org.org xjaga pown hati aku....
org cakap tu fikir la sekali boleh pakai ke ape yg aku cakap.
bukan xnk.
da tu xnk dgr cakap aku, bende makin teruk.
kalau kate nk buat,buat btol2.xyah nk menunding sana sini.tanya dulu kite da buat ke belum.
awak tu da byk sgt ke asam garam??
kalaiu bende senang pown xleyh nk buat,camne aku nk percaya korg wat keje ke x.
kalau buat kerja tu,buat btol2 n hantar la kat bos.bukan bos yg terhegeh nk tanye da siap ke blum.
da la bos yg kene tanya,lpas tu keje pown ntah kemana.
ada telefon gune.


p/s-aku ni da 8tahun scuba.bukan nk bangga sgt bgtaw suma org. tp kalau awak tu xtaw apew2 sal laut xyah nk terpekik-pekik konon nye awak tu penjaga keselamatan pantai yg sgt berpengalaman.adik aku yg umur 9 tahun tu pown aku suh gi tgh2 laut swim sendiri......awak xtaw apew2 tu cakap la elok2.aku pown da 3tahun sailing.da terbakar kulit ni beriadah kat laut jew.



p/s-roses are red violets are blue.........................

0 comments: