CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, September 19, 2009

esok xraya da kat brunei

bgn pagi2 da kene kemas bilik aku yg baru 1mlm tdo...blk baru nk.hah
them mak suh ikowt gi beli songkok.songkok lame aku ttinggal kat ipowh..
da beli songkak terus la shopping brg mkanan raya.//
haaaaaaaaaaaaaa,maka ternmpak la white choc cam pic kat atas.hehehehehe..terus amek n suh mak beli.aku xdew duit brunei nk beli sendiri.xpew,mak aku pown faham.lgpown ni second time aku blk rumah brunei n first time aku blk rumah baru.mcm la beli kn.almaklum la nk raya.
TAPI....haaaaaaaaa,ni la bende yg aku terkejut sgt2..suma mercun boleyh jual ikowt suka hati penjual ni nk jual kat mana.kat brunei ni mercun bukan brg haram utk djual.punye la sehat2 mersun diorg.gedabak2 suma.adik2 aku pown sekali beli.aku da besar xla nk men lg.da dewasa da..hah
disebabkn ade yg tertanya halal ke x choc aku beli ni sebab bukan made in mlaysia...jadi korg tgk2 la halal haram diew
dan kepada sesapa yg nk beli kirim choc kat akku..leh la email aku bilalrockstar@yahoo. aku jual dlm 12rengget camtu.
dan last utk cerita harini,selamat hari raya maaf zaher dan baten.manala taw kalau ada yg tersalah kata perbuatan,langkat.ada yg terasa hati dan perasaan terhadap aku.kalau ada cakap,aku leh perbaiki diri ini.
zaher ni maksud nyew maafkn aku dari segi dalaman cam terasa hati dan perasaan.
tp syg brunei raya hari isnin...sob2..menyesal lak raya kaat brunei..huhuh

0 comments: