CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, July 4, 2009

final projet marketing............

memandangkan aku sorg je wat project ni,so,aku la yg kene buat suma kerja.bgus la.xde la nk harap sgt org laen tolong aku.usaha ada suma jalan.
so,aku kene design product utk nike.tapi xtaw la ape nk bg name beg messenger ni.naty2 la pikir sal name ni..
ade 2 design messenger beg ni.xtaw mane satu yg nk gne utk project aku....
exam pown da nk dekat kene study2..........................
ingt nk dpat 4flat utk sem ni coz subject sem ni cam boleyh makan......
so kene start study dr skunk.
tapi,mak blk mlaysia n call aku dr miri.die cakap tahun ni aku xraya kat johor cam plan awal2.thun 2009 ni aku raya kat brunei je.raya kat brunei dgn suma expat2 kat sane.SEBAB-siti nk PMR 2 minggu lpas raya.mak cakap xberbaloi blk semenanjung sekejap je.lgpown siti nak study.
hmmmmmmmmmmmmm.......xpe la.raya tahun ni pown cam susah nk cakap.dgn permasalahan dalaman family lg.xpe la,leyh aku tgk rumah baru aku kat brunei coz mggu depan parent aku da pindah rumah permanent.atleast rumah aku besar skit dr rumah transit dulu.rumah transit tu panjang.wat kenduri aritu cam sempit je.tp,rumah baru ni mesti jauh dr laut.tu yg xbest nyew...
byk nye kene wat utk project ni n acal pown tgh wat assignment tu haaa......'
heal the world
congrat serena williams.xbsar nk tgk final federer vs. roddick...........go roger

0 comments: